Jsme známí svou jedinečnou kombinací designu a stylu. Náš široký sortiment cenově dostupných kufrů je vyroben tak, aby vydržel, z inovativních vysoce kvalitních materiálů s důrazem na detaily a kvalitu. Praktické ale nemusí znamenat nudné. Díky našim zářivým, poutavým designům a barvám naše produkty vyčnívají z davu. Naše zavazadla jsou perfektním společníkem na vaše další dobrodružství.
Milníky značky
American Tourister je jednou z předních světových značek zavazadel a působí ve více než 120 zemích světa.
Naše cesta začala v roce 1933, kdy zakladatel Sol Koffler vložil své celoživotní úspory na založení společnosti na zavazadla v Providence, Rhode Island (USA). Jeho sen: vytvořit odolný kufr, který bude dostupný pro každého.
Letecká doprava se rozjížděla a lehčí zavazadla byla velmi žádaná. Cestovatelům po celém světě jsme představili lehké zavazadlo HI-Taper, které bylo nabité dalšími funkcemi, které jim usnadnily cestování.
V 50. letech jsme experimentovali se špičkovými materiály, abychom vyvinuli první lisované zavazadlo na světě, které se vyznačovalo rozpoznatelným, moderním designem a odolávalo nejnáročnějším požadavkům.
S nárůstem mezinárodní letecké dopravy v 60. letech se American Tourister stala první společností, která „testovala“ své produkty pomocí letušek z hlavních leteckých společností.
Spustili jsme reklamní kampaň Gorila. Tato světově proslulá reklama představovala gorilu, která opakovaně házela a narážela kufrem American Tourister o mříže uvnitř klece. Kufr se nerozbil!
Se spojily dvě přední světové značky zavazadel.
V roce 1993 společnost Samsonite koupila American Tourister , čímž se spojily dvě přední světové značky zavazadel. Spojení, které obě značky posunulo na novou úroveň.
Zahájili jsme spolupráci s Disney na vytvoření kufrů s oblíbenými postavičkami Disney a MARVEL.
SoundBox, naše ikonická polypropylenová kolekce s nápadným designem soustředných kruhů, získala prestižní ocenění Red Dot Design Award.
Score!
Navázali jsme partnerství se světoznámým fotbalistou Cristianem Ronaldem, který byl ambasadorem naší značky pro naši mediální kampaň v roce 2018.
American Tourister opět ukazuje svou sílu v inovativních lehkých kufrech v kombinaci s moderním designem.
Představujeme kolekci Airconic, náš dosud nejlehčí skořepinový kufr – velký kufr váží pouhých 3,2 kg.
Pochopili jsme potřebu změny a zaměřili jsme své úsilí na výrobu udržitelnějších zavazadel s jedinečným materiálem vyrobeným z recyklovaných PET lahví s názvem RecyclexTM. Tuto látku lze použít k výrobě vnitřní podšívky i vnější látky na kufrech a taškách.
1 000 000. SoundBox byl prodán v Evropě, čímž si zajistil pozici oblíbence pro cestovatele. Potkali jste nějaký při svých dobrodružstvích?
Bylo nám 90 let!
Ano, jsme starší, než vypadáme, ale i nadále se řídíme naší vizí vývoje vysoce kvalitních zavazadel, která jsou dostupná pro každého – přesně tak, jak to chtěl náš zakladatel.